Träning

Träning

Välkommen till Spinning @ tjohej.se

Om du tränar minst 2 gånger i veckan får du ta del av träningens alla kroppsliga fördelar. Tränar du mindre så bibehåller du bara, eller i värsta fall tappar de träningsresultat som du redan har uppnått. Tränar du inte alls och har ett väldigt stillasittande jobb och orörlig fritid då finns det stor risk att du drar på dig än mer ohälsa. Så börja motionera och träna och upptäck hur roligt det faktiskt är! Alla framsteg du gör stimulerar dessutom bara till fortsatt träning. Tillsist kan du faktiskt bli så beroende av att träna att du inte kan vara utan!

Några No No's

HmmPosted by Hjobo Mon, January 24, 2011 22:49:48

1) Cola Zero och annan lightläsk, aspartam kan vara fetmande och eftersom lightläsk är så extremt sött blir man hungrig och sugen. Borde ta bort men svårt.

2) Vitamin vatten: mest socker och konstgjorda smakämnen.

3) Fettfria yoghurtar: Danone, yoplait och alla dom innehåller visserligen 0% fett men jättemycket socker! Undvik fettfria produkter överhuvudtaget, dom är sockerbomber!

4) Bars: Nutrilette bars, hälso-bars, protein-bars, bara massa konstgjort elände i dessa, transfetter och väldigt mycket raffinerat socker.

  • Comments(0)//spinning.tjohej.se/#post2